Bangkok deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu Bangkok deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu

Bangkok deel 2

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy en

11 Juni 2018 | Thailand, Bangkok

Na een wat moeizame nacht door de jetlag iets later opgestaan en de stad ingegaan om kaarten voor de nachttrein naar Chiang Mai op te halen. Daarna op zoek naar ons 2e mooie hotel in de jungle aan de rand van Bangkok en dan terug voor de fietstocht. Tenminste dat was het plan. Maar aangezien het zo'n gereis was naar het 2e hotel en we daar pas in de middag aankwamen, de fietstocht maar verplaatst naar het eind vd reis. Ons 2e verblijf is echt midden in de jungle maar het appartement is super. Veel glazen wanden waardoor de jungle dichterbij komt. Zelfs als je op het toilet zit kun je de jungle inkijken. De rest vd dag lekker gefiets en gerelaxed op het heerlijke bedje op ons dag met een blik op de skyline van bangkok

Cindy en

Welkom op de site waar je ons backpackavontuur in Thailand kan volgen. Veel plezier met het lezen van onze verslagen en een berichtje terug wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, Cindy en Ellen

Actief sinds 15 April 2018