Koh Lanta - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu Koh Lanta - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu

Koh Lanta

Blijf op de hoogte en volg Cindy en

23 Juni 2018 | Thailand, Chiang Mai

Via Krabi na overnachting doorgereisd naar Koh Lanta.
Vanaf Krabi was het de volgende ochtend nog 2 uurtjes rijden en omdat het laagseizoen is hadden we de hele minivan voor ons zelf (normaal kunnen hier zeker 12 mensen in) Het was een voorspoedige rit en we werden pal voor het hotel afgezet. We hebben een mooi Resort kunnen boeken een kamer met zeezicht en ontbijt voor 12,50 pppn. Daarna snel omkleden en het zwembad in aangezien het een hete dag is.
Na het zwemmen scootertje gehuurd (weer een goede deal want voor nog geen 15 euro 4 dg huren+brandstof en helm.
Daarna heerlijk rond gereden met de scooter en aan een verlaten strandje ff cocktailtje gedaan. Koh Lanta is een redelijk rustig eiland met nog weinig toeristen maar wel genoeg te doen en rustige stranden. Heerlijk vertoeven hier!!

• 24 Juni 2018 - 08:55

Carlin:

Wat een mooie foto’s! Geniet ze nog even daar! Wens jullie een hele goeie terugreis toe!

• 24 Juni 2018 - 10:06

Marielle :

Leuk om te lezen allemaal. Heerlijk geniet er nog van. Groetjes Marielle

Cindy en

Welkom op de site waar je ons backpackavontuur in Thailand kan volgen. Veel plezier met het lezen van onze verslagen en een berichtje terug wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, Cindy en Ellen

Actief sinds 15 April 2018