Reisdag naar het zuiden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu Reisdag naar het zuiden - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu

Reisdag naar het zuiden

Blijf op de hoogte en volg Cindy en

19 Juni 2018 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag hebben we het mooie groene pai verlaten om door te gaan naar het zuiden. Onze leuke scooters moeten inleveren helaas, want wat hebben we daar plezier van gehad zeg en wat was het een handig vervoersmiddel binnen pai omdat er geen tuktuks rijden. Zelfs op de laatste dag met backpack en al er op naar beneden gereden.
Daarna met de minibus terug naar Chiang mai en vervolgens door met het vliegtuig Surat thani, onze tussenstop in zuid Thailand. Hier verblijven we 1 nacht om vervolgens naar onze volgende bestemming koh Sok een natuurpark. Daar zullen we een 2-daagse tour doen met jungle trekking, kajakken op het meer en een overnachting in een bamboo hutje op het meer. Hier gaan we back to basic dus ook geen internet..

Cindy en

Welkom op de site waar je ons backpackavontuur in Thailand kan volgen. Veel plezier met het lezen van onze verslagen en een berichtje terug wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, Cindy en Ellen

Actief sinds 15 April 2018