Pai dag 3 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu Pai dag 3 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu

Pai dag 3

Blijf op de hoogte en volg Cindy en

18 Juni 2018 | Thailand, Chiang Mai

Life is good in Pai. Wat is het hier mooi zeg. Ik blijf maar foto's nemen
Vandaag zijn we begonnen met een hiking (wandeltocht) van 3,5uur dwars door de velden/achterland van Pai en daarna nog een uur door de jungle. Onze guide met een kapmes voorop. We hadden het zwaar want het waren heuvels op en af achter elkaar en de jungle dicht begroeid en het was al 31 graden voordat begonnen maar wat was het de moeite waard zeg!! Ontzettend mooie uitzichten en een mooie jungle. Vlak voor het einde kregen we nog een lunch geserveerd in een zelfgemaakt bakje van bambooblad en eigen gemaakte stokjes met zijn kapmes...
Daarna een rustige middag en avond bijkomen van dd zware trip.
Terwijl ellen heerlijk aan het zwembad lag, heb ik mezelf maar weer eens verwend op een heerlijke oliemassage en daarna heerlijk bijgekomen bij ons favoriete tentje waar de eigeneresse ons inmiddels al kent. Morgen reizen we af naar het zuiden.

Cindy en

Welkom op de site waar je ons backpackavontuur in Thailand kan volgen. Veel plezier met het lezen van onze verslagen en een berichtje terug wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, Cindy en Ellen

Actief sinds 15 April 2018