Pai dag 1 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu Pai dag 1 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu

Pai dag 1

Blijf op de hoogte en volg Cindy en

16 Juni 2018 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag toch maar besloten om met een minibusje naar Pai te gaan.
Binnen 3 uurtjes en vele bochtjes draaien (de weg van Chiang Mai naar pai staat bekend om de 792 bochten) goed in Pai aangekomen.Heerlijk aan het zwembad vertoefd. Daarna een scootertje gehuurd voor 3 dagen(kost hier weinig) " en heerlijk rond getufd. Dit zijn geen scooters die afgesteld zijn op 50 maar deze halen de 90 wel. Uiteraard gebruiken wij de helm wel. Wat een ontzettend gave omgeving. Pai zit echt midden in de jungle en er is van alles te zien en te doen. Voor morgen hebben we een hele dag sightseeing geboekt. En voor maandag een halve dag hiken in de jungle.
Oja een reactie op de verslagen wordt gewaardeerd!

Cindy en

Welkom op de site waar je ons backpackavontuur in Thailand kan volgen. Veel plezier met het lezen van onze verslagen en een berichtje terug wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, Cindy en Ellen

Actief sinds 15 April 2018