Ayutthaya en door naar Chiang mai - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu Ayutthaya en door naar Chiang mai - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Cindy en Ellen - WaarBenJij.nu

Ayutthaya en door naar Chiang mai

Blijf op de hoogte en volg Cindy en

15 Juni 2018 | Thailand, Ayutthaya

Nadat we het jungle hotel hebben verlaten zijn we doorgereisd naar Ayutthaya om daar de tempels en ruïnes te bekijken
We hebben dit met een tuktuktocht gedaan. Dat was ideaal soort hop on hop of met een eigen chauffeur. Daarna wederom heerlijk gegeten en komen er toevallig naast ons meiden zitten met een achterhoeks accent. Blijken ze gewoon uit varsseveld en beltrum te komen. Erg toevallig en onderling gezellig. Her en der wat info uitgewisseld. Daarna kwam de nachttrein, wat een drama. Ellen brak en ik ondanks een slaappil ook weinig slaap. De lichten bleven nl aan en we lagen zo, 'n beetje met wel 20 mensen in 1 lange coupe.. Daarna snel op zoek naar ons hostel in chiang mai. Ja dat hostel was wel ff wennen je eigen afwas doen en muisstil zijn op de slaapzaal terwijl je wat uit je backpack moet pakken. Wel leuke mensen ontmoet daar. Maar toch een hostel met veel jonge partylui.
Na een beetje bij te zijn komen hebben we 's avonds een fietstocht door chiang mai gedaan. We

Cindy en

Welkom op de site waar je ons backpackavontuur in Thailand kan volgen. Veel plezier met het lezen van onze verslagen en een berichtje terug wordt zeer gewaardeerd! Groetjes, Cindy en Ellen

Actief sinds 15 April 2018